Over de praktijk

Adres

Priscilla Jansen
Praktijk voor Massagetherapie Coaching Training
Geestbrugkade 35
(in het 2e gebouw van Bedrijfsverzamelgebouw de Compagnie)
2281 CX Rijswijk
06 282 589 42
info@priscillajansen.nl

Openingstijden:
De praktijk is elke werkdag geopend en in de weekenden gesloten.
Tijdens de behandelingen & buiten de praktijk-openingstijden ben ik niet bereikbaar.
Uiteraard kan je wel een mail sturen of een voicemailbericht inspreken welke ik z.s.m. zal beantwoorden.

Ligging & Bereikbaarheid:
Grenzend aan de wijken Leeuwendaal en Cromvliet te Rijswijk, net over de grens met Voorburg en Den Haag, niet ver van de Binckhorst.
Vanuit Ypenburg en Nootdorp, Den Haag, Delft en Westland goed bereikbaar met de auto of fiets.
Bushalte 23 halte Geestbrug is op een paar minuten loopafstand en tramhaltes 1 en 15 liggen op zo’n 6 minuten lopen afstand.
Auto kan je tot 18.00 uur gratis parkeren op de parkeerplaatsen voor & naast de locatie Geestbrugkade 35 of in de wijk Leeuwendaal.

Jouw (eerste) bezoek
Mijn praktijk bevindt zich op de begane grond  in een bedrijfsverzamelgebouw. Bij de buitendeur daarvan hangt een intercom.
Mijn bel-code is #24 en dan het BEL-knopje. Dat staat ook genoemd op de alfabetische lijst naast de intercom. Ik sta bij de “P”.
Verzoek: ik wil je verzoeken niet eerder dan 2 minuten vóór onze afgesproken tijd aan te bellen.
Ik doe die deur namelijk zelf (met mijn telefoon) op afstand open, maar ik ben niet eerder dan onze afgesproken tijd in de gelegenheid erop te reageren.

Mocht de buitendeur automatisch opengaan, je bent vroeg en je wilt al naar binnen, dan kun je plaatsnemen in de wachtruimte/hal.
Graag daar wachten totdat ik je kom ophalen op onze afgesproken tijd.

De Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ), wat is het?
Ik ben geregistreerd en erkend WKKGZ-therapeut (incl. erkend diploma HBO Medische Basiskennis).

De Wkkgz verplicht zorgaanbieders – dat zijn zorginstellingen en solistisch werkende zorgverleners – hun eigen kwaliteit te bewaken, te beheersen en te verbeteren. De Wkkgz heeft als belangrijkste doel het vergroten van de kwaliteit van de zorg door meer openheid en door te leren van klachten. De wet waarborgt dat cliënten kunnen vertrouwen op goede zorg en een goede, snelle en laagdrempelige afhandeling van klachten en geschillen. Bijna alle vormen van zorg vallen onder de nieuwe wet. De Wkkgz omvat daardoor zowel de reguliere zorg als bijvoorbeeld cosmetische behandelingen of alternatieve zorg. Daarmee is deze groep van ruim 40.000 zorgaanbieders voor het eerst onder een wettelijk kwaliteits- en klachtenregime gebracht.

Ik ben via Klachtenportaal Zorg aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie en een onafhankelijke geschillencommissie. Mocht je een klacht hebben over mijn wijze van zorg verlenen, dan is er een wettelijke procedure. Binnenkort op deze website de ‘spelregels’ omtrent deze klachtenregeling. Meer info kun je hierover vinden op http://www.klachtenportaalzorg.nl