Over de praktijk

Adres

Priscilla Jansen
Praktijk voor Massagetherapie Coaching Training
Geestbrugkade 35 (Bedrijfsverzamelgebouw de Compagnie, let op: het is dus nummer 35, niet nummer 32)
2281 CX Rijswijk
06 282 589 42
info@priscillajansen.nl

Tijdens de behandelingen en buiten de praktijk-openingstijden ben ik niet bereikbaar.
A.u.b. evt. de voicemail inspreken met je voornaam en achternaam of stuur een e-mail. Ik bel of mail je z.s.m. terug.

De praktijk is elke werkdag geopend tussen 9.00 en 18.00, daarnaast 1 avond per week tot 20.45 uur (wisselend op ma, di, woe of don.).

Contactformulier

Onderstaand contactformulier kun je ook gebruiken om mij te bereiken. Ik mail je snel terug.

    Grenzend aan de wijken Leeuwendaal en Cromvliet, net over de grens met Voorburg en nog steeds in Oud Rijswijk.

    Ook vanuit Den Haag, Delft en Westland goed bereikbaar met de auto (afrit Rijswijk Centrum) of fiets.
    Bushalte 23 halte Geestbrug is op een paar minuten loopafstand en tramhaltes 1 en 15 liggen op zo’n 6 minuten lopen afstand.

    Jouw (eerste) bezoek
    Intercom: de bel-code is #24 en dan het BEL-knopje of kijk bij de “P” op de lijst op de deur.
    Verzoek: ik wil je verzoeken niet eerder dan 2 minuten vóór onze afgesproken tijd aan te bellen.
    Ik doe die deur namelijk zelf (met mijn telefoon) op afstand open, maar ben niet eerder dan onze afgesproken tijd in de gelegenheid de deur te openen.

    Mocht de buitendeur automatisch opengaan en je wilt al naar binnen, dan kun je plaatsnemen in de wachtruimte/hal.
    Ik kom je op onze afgesproken tijd je ophalen in de wachtruimte.

    De Wet Kwaliteit Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ), wat is het?
    Ik ben geregistreerd en erkend WKKGZ-therapeut (incl. erkend diploma HBO Medische Basiskennis).

    De Wkkgz verplicht zorgaanbieders – dat zijn zorginstellingen en solistisch werkende zorgverleners – hun eigen kwaliteit te bewaken, te beheersen en te verbeteren. De Wkkgz heeft als belangrijkste doel het vergroten van de kwaliteit van de zorg door meer openheid en door te leren van klachten. De wet waarborgt dat cliënten kunnen vertrouwen op goede zorg en een goede, snelle en laagdrempelige afhandeling van klachten en geschillen. Bijna alle vormen van zorg vallen onder de nieuwe wet. De Wkkgz omvat daardoor zowel de reguliere zorg als bijvoorbeeld cosmetische behandelingen of alternatieve zorg. Daarmee is deze groep van ruim 40.000 zorgaanbieders voor het eerst onder een wettelijk kwaliteits- en klachtenregime gebracht.

    Ik ben via Klachtenportaal Zorg aangesloten bij een onafhankelijke klachtencommissie en een onafhankelijke geschillencommissie. Mocht je een klacht hebben over mijn wijze van zorg verlenen, dan is er een wettelijke procedure. Binnenkort op deze website de ‘spelregels’ omtrent deze klachtenregeling. Meer info kun je hierover vinden op http://www.klachtenportaalzorg.nl

    Lid van Belangenvereniging voor Beroepsbeoefenaars in de Massage-en Sportverzorgingsbranche (BMS)

    Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder KvK-nr.: 52515044